pirate or pioneer

Priekopník alebo pirát?

Publikované 5. 4. 2017 od David Simpson

Ako kreatívny priekopník, už tento problém poznáte. Máte skvelý nápad, investujte čas, peniaze a zdroje do výskumu, vývoja a testovania vášho nového kreatívneho produktu. Uvediete ho na trh. Ale bohužiaľ! Sotva predtým, ako budete môcť zdvihnúť hlavnú plachtu, piráti, ktorí pozorne špehovali vašom kroky, ho skopírujú a vyhlásia za ich vlastný. Títo piráti morí bez rešpektu pre tvorcov a dizajnérov, servírujú sub-štandardnú verziu originálu bez všetkých detailov a porozumenia, čo robí daný produkt geniálnym. Zabalia to do lákavých šiat a predhodia to neznalým, zľavy hľadajúcim zákazníkom za podtrhovú cenu.

Imitácia je najúprimnejšou formou lichôtky. Lichôtka avšak neprinesie príjmy na reinvestovanie do ďalšieho výskumu a vývoja.

Kradne pirátstvo svetu nové a lepšie produkty?

Viem, že budete súhlasiť, že efektívne, merateľné teambuildingové zážitky, sú niečo viac ako socializácie s tímom v piatkovú noc. Samozrejme, hocijaký podnikateľ v rozkvete môže vyskúšať firemné dni vonku, zopár tímových hier, súťaží a zábavných zážitkov pre účastníkov, ale kde je skutočná hodnota?

Výskum potvrdzuje silu teambuildingu cez programy zážitkového učenia. Zručný teambuildingový líder podrobne pozoruje účastníkov, identifikujúc medzery v ich vedomostnej základni či zručnostiach a upraví aktivitu pre získanie želaných výsledkov.

Ba čo viac, nie sú to len tie najkomplexnejšie tréningy a teambuildingové programy, ktoré vyžadujú tieto skúsenosti a pozornosť. Aj dobre navrhnuté zážitky, vyzerajúce ako “just for fun” majú veľmi rozdielne výsledky, keď sú opatrne vybrané tak, aby zodpovedali požiadavkám a keď sú organizované profesionálnym tímom.

Aká je skutočná cena ak si zvolíte toho najlacnejšieho?

Počnúc premisou, že vaši zamestnanci sú hodnotní a kľúčom k úspechu podnikania, môžete si naozaj dovoliť nevenovať čas definovaniu, čo sú vaše želané výsledky teambuildingového programu? Keď ste potom pred množstvom cien pre programy, ktoré vyzerajú rovnako, aké faktory vám pomôžu usmerniť váš výber? Ako často je pre vás cena rozhodujúcim faktorom? So zdravím vášho podnikania a zamestnancov na mysli, môžete si dovoliť vybrať nesprávne?

Naozajstná hodnota dlhotrvajúceho partnerstva s etablovaným poskytovateľom služieb

Veľká časť našich klientov si uvedomila hodnotu úzkeho vzťahu s nami ako ich teambuildingovým dodávateľom. Vyvinuli sme partnerstvo, v ktorom poznáme ich tím a sme pripravený načúvať ich potrebám. Oni vedia, že nie sme najlacnejší na trhu, ale rešpektujú nás ako tých najefektívnejších, čo sa týka pretrvávajúcich zmien.

V Team Building Asia, sme v biznise už viac ako 15 rokov v Hongkongu. Pýšime sa tým, že asistujeme klientom pri definícii ich želaných výsledkov, vyberajúc ten správny produkt z portfólia viac ako 100 originálnych, vyskúšaných a otestovaných produktov, zaisťujúc, že deň D je zážitok ako žiaden iný. Ohlasy klientov a vracajúci sa klienti hovoria za všetko

Nabudúce ak sa vyberiete na rozbúrené more, zohľadnite bezpečnosť vašich pasažierov a nákladu. Vyberte múdro. Piráti už číhajú.

David Simpson

Spoluzakladateľ & Riaditeľ tréningu, Team Building Asia

Vyzýva ľudí dosiahnuť ich najvyšší potenciál skrz zážitkové, interaktívne, zábavné workshopy so silnými a zmysluplnými biznisovými výsledkami.

Všetky články

Odporúčame vám prečítať