TomTom prekonal rozvojovú medzeru

Publikované 18. 6. 2014

Zoskupujúc tímových lídrov a manažérov z celého sveta, TomTom doručil nezabudnuteľný dvojdňový tréningový a rozvojový event.

Pozadie

S cieľom preklenúť priepasť medzi rýchlym rastom spoločnosti a rastom ich zamestnancov, TomTom požiadal spoločnosť Catalyst, aby v rámci dvojdňového tréningového a rozvojového podujatia v Barcelone dodala viaceré tímové eventy.

Výber Catalyst pre tréning & rozvoj

Spolu sme vytvorili program, ktorý bol prispôsobený záujmom a cieľom spoločnosti TomTom, a ktorý spĺňal požiadavky eventu. Súčasťou tohto programu boli aktivity Bean Around The World, BeatsWork a The Big Picutre, spolu s tréningom a podporou.

Počas dňa

Pred eventom si TomTom ponechal veľa detailov pod rúškom tajomstva, pretože chcel vytvoriť zvedavosť a vzrušenie. Mnohí z vedúcich tímov a manažérov, ktorí sa zišli v Barcelone, nemali tušenie, čo očakávať.

V priebehu dvoch dní bola každá aktivita uvedená v segmente teórie, zameriavajúc sa na rôzne spôsoby, akými sú ľudia nabudení, prijímajú informácie, robia rozhodnutia a ďalšie. Teória bola potom okamžite preskúmaná v praxi prostredníctvom jednotlivých aktivít a zhodnotená neskôr v diskusnom stretnutí.

Návratnosť investície

  • Počas týchto dvoch dní boli hodnoty spoločnosti TomTom skutočne uvedené do praxe, pretože sa ľudia dostali do kontaktu s otvorenosťou, starostlivosťou a synergiou, ktoré má TomTom v úmysle vniesť do celej svojej organizácie.
  • Dokonca aj tí najskeptickejší z účastníkov sa naozaj angažovali, jazykové bariéry sa prelomili a bolo jasné, že každý účastník bol neoddeliteľnou súčasťou tímu.
"Catalyst je medzinárodným lídrom v ich oblasti. Nadchýna a motivuje ľudí v ich biznise. Catalyst tiež presne pochopil, čo boli naše ciele: prekonať rozdiely a zlepšiť nielen kvalitu, ale aj spôsob komunikácie a interakcie naprieč rôznymi disciplínami v rámci oddelenia - a najmä medzi kultúrami. Pre nás bolo veľmi dôležité mať ľudí z Taiwanu, Veľkej Británie a Holandska na rozvojovom tímovom evente. Myšlienkou bolo, aby na chvíľu prestali pracovať, zamerali sa na potreby a dynamiku tímu a naostrili nástroje, ktoré im pomôžu pracovať šikovnejšie a lepšie spoločne."Human Relations Officer, TomTom

Príbehy klientov

Všetky prípadové štúdie