Exekutívny tím sa zameral na zákaznícky servis

Publikované 3. 2. 2018

HG ukončil ich každoročný Greater China Leaders’ Meeting s popoludním plným interaktívnych teambuildingových aktivít, ktoré pomohli posilniť kľúčové posolstvá konferencie - tímová kolaborácia, zameranie na zákaznícky servis, nové spôsoby pracovania. V Crowne Plaza Suzhou tímy z viceprezidentov, regionálnych riaditeľov a generálnych manažérov absolvovali Bean around the World a Bridging the Divide.

Prvé časť tohto popoludnia pozostávala z vysoko energického, kolaboratívneho ice-breakera, Knowing Me, Knowing You. Delegáti boli povzbudení, aby stretli čo najviac kolegov a našli veci, ktoré majú spoločné. Tieto čísla boli potom vyhodnotené a vznikli tak víťazné tímy a jednotlivci.

Počas aktivity Bean Around the World, tímy pracovali ako kávové združenia, nakupovali a predávali kávové zrnká tak, aby zvýšili zisky. Dostali špecifické inštrukcie a trhové informácie a miestnosť sa naplnila energiou, zatiaľ čo tímy diskutovali najlepšiu stratégiu, vyjednávali a obchodovali s ostatnými tímami.

business game

V jednom momente hry sa zaviedli element zmeny, čo tímy prinútilo rýchlo prispôsobiť ich stratégiu, čo malo za výsledok ešte horúčkovitejšie vyjednávanie. V napínavej aukcii bojovali dve tímy o získanie posledných zásob vzácnych kávových zŕn.

Čo spočiatku vyzeralo ako výlučne súťaživá aktivita, sa ukázalo byť cvičením jednotnej vízie a súťaživej spolupráce, kedy peniaze a káva združení boli sčítané, a tím s najvyššou hodnotou sa stal víťazom. Po zaslúženej prestávke tímy objavili ich ďalšiu výzvu – Bridging the Divide, kde dostali za úlohu pracovať ako jedna organizácia tak, aby postavili obrovský most z kartónu.

Tímy dostali pridelené špecifické časti mosta. Dostali návody a nástroje potrebné na stavbu ich jednotlivých častí. Rôzne úlohy boli rýchlo pridelené a zdroje vyhodnotené tak, aby sa zaistilo, že je stavebný plán jasný. To bolo dôležité pre úspech, keďže každý tím určil plán pre ich časť mosta, ale iný tím ju musel postaviť!

coffee themed business game

Tímy hodinu komunikovali ich plány a spolupracovali na budovaní susedných častí tak, aby zaistili, že sa všetky strany budú zhodovať - nejednoduchá úloha, keďže most bol naschvál navrhnutý so zákrutami a prevýšeniami! Tímy plne využili dostupné komunikačné nástroje ako “Email Inboxes” a “Call Centers” na výmenu dát a ozrejmenie a verifikáciu informácií.

Ako sa blížil termín odovzdania, tímy sa poponáhľali overiť posledné detaily a pridali záverečné maličkosti na most. V čase doručenia, tímy doniesli ich dokončené časti ich “zákazníkovi”, ktorý overil, že boli postavené podľa plánu. Vzrušenie nastalo, keď dali ich spoločný most dokopy a dobre sa zasmiali, keď niektoré z častí vyšli inak, ako si predstavovali.

Po krátko debrífingu na zdieľanie skúseností a kľúčových poznatkov z popoludňajších aktivít, sa tímy vrátili do miestnosti, aby ich most otestovali. Managing Director v IHG Greater China sa zhostil diaľkového ovládania auta. Za povzbudzovania delegátov, toto auto úspešne prešlo celým mostom, čo zanechalo úsmev na tvári u všetkých účastníkov.

Ako suvenír, dokazujúci čo spoločne dosiahli, si všetci zapózovali pri skupinovej fotke s ich mostom. V súlade s TBA’s Green Charter bol potom most rozložený a kartón recyklovaný.

“Team Building Asia investovali čas, aby plne porozumeli tomu, čo sa snažíme dosiahnuť, a tak dokázali vytvoriť porgram, ktorý naplnil naše ciele. Ich skúsenosti s IHG zaistili, že aktivity boli prispôsobené našej misii a hodnotám. Delegáti sa dobre zabavili pri networkingu a testovaní nových spôsobov práce spoločne v ústrety spoločnej vízii. Organizácia bola vynikajúca, čo zabezpečilo, že si všetci toto popoludnie užili a dobre zapamätali. Sme skutočne spokojný s výsledkami a tešíme sa na budovanie nášho vzťahu s TBA v budúcnosti.” Winnie Ng, Vice President, Human Resources, Greater China, IHG

Príbehy klientov

Všetky prípadové štúdie