Dávať späť

Aktivity v rámci spoločenskej zodpovednosti firiem (CSR) sú prospešné pre obdarovaných aj pre darcov.

social responsibility giving back

Dávanie ako skupina umožňuje väčší vplyv ako osamote. Dlhodobé vzťahy môžu byť vybudované s non-profit, komunitnými či sociálnymi organizáciami. Dávanie vplýva na darcu rovnako ako aj na obdarovaného. Výskum ukazuje, že ľudia pri darovaní či dobrovoľníctve profitujú ako emočne tak aja fyzicky. Sociálne prepojenie pomáha premeniť veľkorysé správanie na pozitívne pocity pre darcu. Dávanie ako skupina tieto pozitívne pocity ešte viac znásobuje. Zvýšenie šťastie zamestnancov priamo vplýva na efektívnu prácu a angažovanosť. Mnoho jednotlivcov, ktorí sa na takýchto programoch zúčastnili, pokračuje v darovaní alebo sa pridá do darcovských spolkov ako výsledok pozitívnych efektov darcovstva.

Keď sa zamestnanci zúčastňujú organizovaných darcovských programov, zvyčajne to zahŕňa proces učenia a angažovanosti ako skupina. Výskum ukazuje, že dobre štruktúrované darcovské a dobrovoľnícke programy môžu pomôcť firmám znížiť náklady na tréning a rozvoj.

Catalyst má množstvo aktivít s efektívnymi teambuildingovými výsledkami a pridanou hodnotou kolektívneho darcovstva. Naše partnerstvo so sociálnou darcovskou sieťou B1G1, vám prináša veľký výber projektov pre darovacie účely. Alternatívne, výber lokálnej charity alebo komunitnej organizácie a zapojenie zamestnancov do rozhodovania o to, čím prispejú, pomôže povzbudiť oddanosť projektu. Prezrite si tieto flexibilné teambuildingové aktivity a využite silu dávania pre váš tím.

Pozrite sa na tento výber súvisiacich populárnych programov.
Potrebujete pomoc pri rozhodovaní? Hľadáte niečo iné?

Spojte sa s nami

Súvisiace Case Studies