Home Retail Group sa zamerala na organizačné hodnoty

Publikované 24. 4. 2015

Home Retail Group prednedávnom strávili 1.5 dňa účasťou na sérii teambuildingových aktivít organizovaných partnerom Catalyst Global v Hong Kongu, Team Building Asia. Usmievali sa a smiali, zatiaľ čo vytvárali adrenalínovú hudbu v unikátnom konferenčnom energisere od Catalyst Global, Boom Time. Tentochytľavý ice-breaker premenil konferenčnú miestnosť Home Retail na farebný, rýchlo sa rozvíjajúci orchester, ktorý zaujal, fascinoval a energizoval každého!

Neskôr sa tím z Home Retail Group zúčastnil interaktívnej biznisovej hry od Catalyst Global, Creative Juices. Pomocou organických džúsov tímy predstierali, že predstavujú divíziu globálnej džúsovej spoločnosti, ktorá čelí logistickým otázkam, vytvára medzinárodné dodávky a plánuje dopredu v tesných termínoch. Prostredníctvom spolupráce v aktivite Creative Juices s cieľom vyriešiť celý rad komplexných otázok týkajúcich sa distribúcie, tím okrem iného preskúmal hodnoty spoločností, manažment projektov, strategické plánovanie, komunikáciu a medzifunkčnú spoluprácu.

Nakoniec sa tímy sa angažovali v strategickom plánovaní, networkingu a riešení problémov so spoločnou víziou a cieľom vytvoriť obrovskú pyramídu v populárnej teambuildingovej aktivite, Flat Out Pyramid.

“Ako organizácia sme v štádiu hľadania ďalšieho kroku pre napredovanie spoločnosti a dôležitou súčasťou toho je zavedenie iného zmýšľania a teda aj zmena v kultúre. Spôsobo, akým sme sa to rozhodli urobiť, bol okolo súboru hodnôt, ktoré chceme v organizácii implementovať. Takže to boli naše ciele. Boli absolútne splnené v rámci eventov, ktoré sme mali za posledné dva dni. Bolo tam veľa energie, veľa aktivít, ktoré boli postavené okolo našich hodnôt a bol to neuveriteľne úspešný event.” Anthony Sutcliffe, Managing Director, Home Retail Group in Asia

Príbehy klientov

Všetky prípadové štúdie