Focus on Organisational Values - Home Retail Group

Home Retail Group sa zamerala na organizačné hodnoty

Publikované 24. 4. 2015

Home Retail Group prednedávnom strávili 1.5 dňa účasťou na sérii teambuildingových aktivít organizovaných partnerom Catalyst Global v Hong Kongu, Team Building Asia. Usmievali sa a smiali, zatiaľ čo vytvárali adrenalínovú hudbu v unikátnom konferenčnom energisere od Catalyst Global, Boom Time. Tentochytľavý ice-breaker premenil konferenčnú miestnosť Home Retail na farebný, rýchlo sa rozvíjajúci orchester, ktorý zaujal, fascinoval a energizoval každého!

Neskôr sa tím z Home Retail Group zúčastnil interaktívnej biznisovej hry od Catalyst Global, Creative Juices. Pomocou organických džúsov tímy predstierali, že predstavujú divíziu globálnej džúsovej spoločnosti, ktorá čelí logistickým otázkam, vytvára medzinárodné dodávky a plánuje dopredu v tesných termínoch. Prostredníctvom spolupráce v aktivite Creative Juices s cieľom vyriešiť celý rad komplexných otázok týkajúcich sa distribúcie, tím okrem iného preskúmal hodnoty spoločností, manažment projektov, strategické plánovanie, komunikáciu a medzifunkčnú spoluprácu.

Nakoniec sa tímy sa angažovali v strategickom plánovaní, networkingu a riešení problémov so spoločnou víziou a cieľom vytvoriť obrovskú pyramídu v populárnej teambuildingovej aktivite, Flat Out Pyramid.

“Ako organizácia sme v štádiu hľadania ďalšieho kroku pre napredovanie spoločnosti a dôležitou súčasťou toho je zavedenie iného zmýšľania a teda aj zmena v kultúre. Spôsobo, akým sme sa to rozhodli urobiť, bol okolo súboru hodnôt, ktoré chceme v organizácii implementovať. Takže to boli naše ciele. Boli absolútne splnené v rámci eventov, ktoré sme mali za posledné dva dni. Bolo tam veľa energie, veľa aktivít, ktoré boli postavené okolo našich hodnôt a bol to neuveriteľne úspešný event.” Anthony Sutcliffe, Managing Director, Home Retail Group in Asia

More Case Studies

Príbehy klientov