Lane Crawford preskúmali ich hodnoty v tematickej hre

Publikované 30. 9. 2013

Spoločnosť Lane Crawford hľadala zážitkové cvičenie, ktoré by sa zameralo na tímovú dynamiku a preskúmalo misiu, víziu a hodnoty spoločnosti. Táto teambuildingová aktivita začala s naším redaktorom novín, pánom Richie Roads, ktorý informoval tímy o tom ako vytvoria, získajú a dodajú ich vlastnú titulnú stránku novín za menej ako 3 hodiny!

Media Room

Výber prvkov, tímové fakty, exkluzívne tromfy, novinky, inzeráty, tímové krížovky, obchodné poradenstvo a hlavný článok boli spojené na vytvorenie Edície Lane Crawford, známej ako “The New New”. Tímy rýchlo rozdelili úlohy, pričom niektorí sledovali informátorov, vytvárali novinový obsah alebo sa zúčastnili karikatúrneho workshopu na vytvorenie komiksu. Náš karikaturista, pán Larry Feign, predtým pracujúc v Los Angeles Times, South China Morning Post a The Standard, viedol začínajúcich umelcov pri tvorbe a zdokonaľovaní ich kresieb na niečo skutočne jedinečné pre Lane Crawford.

Hraná tlačovka

Nasledovala hraná tlačová konferencia, kde sa vybraní členovia tímu museli spýtať oprávnených, čo môžu očakávať z hľadiska rastu a smerovania biznisu. To poskytlo obsah pre sekciu Obchodné Konzultácie a v niektorých prípadoch to dokonca preniklo aj do hlavného článku, ako obzvlášť "horúca" správa!

Termín dodania titulky

Finálne chvíle kolaborácie nastali, keď tímy museli dodŕžať termín dodania titulnej stránky vložením všetkých svojich príbehov a článkov do novinárskeho softvéru. Všetka ich tvrdá práca sa spojila v skutočne živých farbách na A3 formáte, kedy boli ich titulné stránky namontované na doske a zobrazené na stojanoch, aby ich všetci mohli vidieť. Na koniec náš redaktor správ viedol debrífing, aby tímy boli pripravené použiť získane zážitkové učenie v úsilí o dosiahnutie silnejších výsledkov na pracovisku.

Všetky prípadové štúdie