Popredná spoločnosť v oblasti digitálnej konektivity v Južnej Afrike hľadala úvodný event, ktorý by pripomenul tímu (s mnohými novými členmi), že spolupráca, nekonvenčné myslenie a sústredenie sú kľúčové pre ich ďalší obchodný úspech. Dream Team Catalyst, zástupca Catalyst Team Building v Južnej Afrike sa uistil, že celok je väčší ako súčet častí tým, že skombinoval 2 z najpopulárnejších a najsilnejších programov od Catalyst a vytvoril silný a efektívny event, ktorý splnil ciele klienta a prevýšil očakávania.
Aby vytvorili viac komplexnosti s už tak náročnou aktivitou, akou je Beat The Box, Dream Team Catalyst zahrnul sériu ďalších úloh na riešenie problémov. Pred eventom boli úlohy vložené do teambuildingovej technologickej platformy Go Team, ktorá bola následne nainštalovaná do iPad-ov. V daný deň bola skupina rozdelená do 10 tímov, pričom každý tím dostal iPad a Beat box krabicu. Tímy, ktoré čelili dvom zdanlivo rôznym aktivitám naraz, museli riadiť dynamiku tímu a primerane prideľovať úlohy členom tímu. Každý z tímov sa rozdelil do dvoch podtímov, z ktorých jeden pracoval na Beat the Box a druhý na výzve Go Team. Dva zdanlivo oddelené projekty boli v skutočnosti navrhnuté tak, aby boli na sebe závislé s konečným cieľom zastaviť odpočítavanie pred uplynutím času.
Energia v miestnosti bola elektrizujúca, pretože tímy bojovali o usporiadanie chaosu, dopĺňanie poznatkov a zvládnutie zložitosti úlohy. Zatiaľ čo každý z podtímov riešil problémy a objavoval informácie, bolo pre komunikáciu s ich partnerským podtímom dôležité efektívne zdieľanie vedomostí. Postupne sa úloha stala o niečo jednoduchšou, ale s blížiacim sa koncom bol tlak hmatateľný!
V "heuréka" momente si 10 tímov uvedomilo, že majú rovnaký cieľ a že spolupráca nebola len žiaduca, ale nevyhnutná. Tímy sa spojili, aby vyriešili posledný hlavolam. V dôsledku spolupráce medzi tímami bol problém vyriešený a odpočítavanie času bolo zastavené menej ako 2 minúty pred koncom! Miestnosť sa naplnila búrlivým potleskom, podaniami rúk a potľapkávaním po chrbte.
Misia splnená! Účastníci boli plne zapojení a cítili sa byť spojení prostredníctvom spoločných skúseností. Klient dosiahol svoj cieľ posilnenia významu spolupráce, nekonvenčného myslenia a sústredenia sa zábavným, nezabudnuteľným spôsobom!