Uvedenie produktu v Nestle

Publikované 4. 10. 2013

Nestle South Africa uviedlo do predaja unikátny druh detských cereálií. Nestum & Cerelac, nutričné jedlá v jednodávkových vrecúškach, mali množstvo unikátnych predajných argumentov. Náš klient, tím manažmentu produktov od nás chcel stratégiu na uvedenie produktu pre ich 500 zamestnancov, ktoré by bolo niečím viac ako iba klasické ukážky produktu a give-aways v ich kanceláriách.

Pracujúc s PR agentúrou Ogilvy’s sme navrhli internú súťaž na vytvorenie 1 minútových reklám vyzdvihujúcich vlastnosti produktov. Commercial Break, náš inovatívný zážitok na tvorbu reklám, bol dokonalým výberom. Klient chcel získať maximum z ich investície, takže sme navrhli program, ktorý bežal 6 týždňov. V prvom týždni sme vytvorili displej v kanceláriách a v jedálni. Rozmiestnili sme filmové kamery, klapky, storyboardy, plagáty a množstvo rekvizít. Netušiaci personál očakával, že sa na scénu dostavia herci a riaditelia začnú štekať objednávky každú chvíľu. Zvrat nastal nasledujúci týždeň, keď každý ráno dostal e-mail s prosbou o to, aby sa dostavil do jedálne v čase obeda, ak majú nejaký kreatívny talent! Tam boli privítaní sprostredkovateľmi tímu Dream Team Catalyst v rôznych kostýmoch, ktorí robili uštipačnú reklamu a zapojili personál veľmi improvizovaným spôsobom.

Potom, ako si sadli, aby sa naobedovali sme s nimi hovorili v skupinkách a vysvetlili sme, o čom to všetko bolo a vytvorili výzvu. Dostali 2 týždne na to, aby zozbierali kolegov a predložili skript pre originálnu, informatívnu a zaujímavú reklamu na Nestum & Cerelac. Odpovede boli ohromujúce. Budova bzučala nadšením a o 2 týždne neskôr boli vybraní finalisti. Päť tímových nápadov sa zmenilo na reklamu. Všetkých päť tímov bolo pozvaných na workshop a uvedených do technického vybavenia, pričom im bolo daných niekoľko pokynov a tipov na realizáciu ocenených reklám a predstavený tím z Dream Team Specialists, ktorý ich skúsene trénovali a mentorovali. Natáčanie začalo čoskoro potom a v priemere za 4 hodiny mal každý tím svoju reklamu "vo vrecku". Reklamy boli nahrané na firemný intranet a YouTube. Všetci zamestnanci boli vyzvaní, aby hlasovali za svoju obľúbenú reklamu.

Víťaz bol oznámený v atraktívnej akcii na pôde klienta. Ďalšia obrovská účasť zamestnancov zabezpečila dostatok príležitostí na vystavenie zamestnancov nášho klienta ešte viac produktovým správam a vzdelaniu.

Klient bol nadšený z výsledkov. 5 skvelých reklám a celá budova hovorí o ich produkte! Už s nimi hovoríme o tom, ako môžeme priniesť nejakú mágiu od Catalyst na ich ďalšie eventy. Uvedenie produktov v Nestle už nikdy nebude ako predtým!

Príbehy klientov

Všetky prípadové štúdie