Voňavé Miss World China

Publikované 12. 9. 2012 autorom Mark Davenport

Ako súčasť týždňa pre záverečným výberom Čínskej kandidátky pre súťaž krásy Miss World, sa účastníčky zapojili do vytvorenia novej vône. Ukázala sa ich komunikácia, kolaborácia a kreatívne schopnosti, zatiaľ čo sa zúčastnili teambuildingového eventu od Catalyst Global, Essence of Excellence.

Riaditeľ spoločnosti Catalyst Global, Mark Davenport, priletel aby sprostredkoval event. Po krátkom náhľade do obchodu s parfumami, dal Mark každému tímu stručné inštrukcie, aby vytvorili a zmiešali individuálnu vôňu, ktorú si cieľové publikum obľúbi. Pracujúc v 6 tímoch, všetky dievčatá priložili ruku k dielu s našimi súpravami na výrobu parfumov. Rozhodcovia Miss World hodnotili nielen tímovú prácu, ale aj to, ako dobre tímy porozumeli svojim zákazníkom tým, že skombinovali vysoké, stredné a základné tóny, vytvárajúc dokonalú esenciu.

“Bol som ohromený kvalitou vôní, ktoré súťažiace vyrobili, boli skutočne tak dobré, že som si zo všetkých vzal vzorku domov. Miss World stranou, stojí za to si uvedomiť, že Essence of Excellence nie je len pre glamour dievčatá. Kombináciou unikátnej kombinácie prísad v našich súpravách, môžu tímy vytvárať mužské, ženské a svieže mladé unisex vône. Vytváranie vône je veľmi zaujímavý a interaktívny proces, neváhal by som to odporučiť aj čisto mužskému publiku. Pri všetkých našich testoch sme dostali od chlapov obrovské pochvaly. Pokiaľ ide o prepojenie s biznisovým posolstvom, je dôležité poznamenať, že toto cvičenie naozaj podnecuje tímy k tomu, aby sa emocionálne prepojili so svojimi zákazníkmi. Neexistuje veľa teambuildingových zážitkov, ktoré sa venujú tejto tematike" Mark Davenport odhaľuje viac o Essence of Excellence
Všetky prípadové štúdie