Voňavý teambuilding, ktorým pochopíte potreby svojho zákazníka.
V Essence of Excellence sa tímy stanú alchymistami, experimentujúc s exotickými výťažkami aby vytvorili zmes, ktorá zachytí esenciu ich cieľového trhu. Tímy diskutujú a definujú náladu a charakteristiky ich cieľového trhu. Tímy sa naučia základné techniky parfumérie, zmiešajú základné, jemné a silné vône tak, aby vytvorili vôňu pripravenú na nosenie. Potom ich vôňu podporia silnou a presvedčivou marketingovou kampaňou, ktorú prezentujú pred celou skupinou.
V tejto voňavej teambuildingovej aktivite sa naučíte lepšie porozumieť emóciám a motivácii svojej cieľovej skupiny – svojim zákazníkom. Hlavnou úlohou v tejto teambuildingovej aktivite je najprv zákazníka detailne definovať, neskôr pripraviť stratégiu marketingu a predaja, ktorá bude odrážať jeho potreby a očakávania. Na záver namiešate a nazvete vôňu, ktorá sa mu bude najviac hodiť. Cieľom aktivity je stimulovať v ľuďoch kreativitu a pomôcť im obuť sa do topánok svojich zákazníkov a klientov.
Už je to dlhá doba odkedy som myslel na tabakovú fajku môjho starého otca. Dôležitosť tohto sa stala zrejmou počas tejto unikátnej, podnetnej aktivity. Bolo to fascinujúce a je ešte stále uvažujem o tom, aké sú moje názory odlišné od ostatných vďaka kultúre a skúsenostiam. Priamo až po voľbu slov a používanie metafor.
40 kandidátok na Čínsku Miss World spolupracovalo na vytvorení nových vôní s Essence of Excellence.
This activity has been innovated to utilise AI. Gamifying AI in this program creates a safe and engaging environment to explore and get hands-on experience with AI tools as a team. The outcomes are multifaceted, providing valuable insights and practical applications in the workplace. Click here for more AI Team Building Activities.