Od vizualizácie až po realizáciu !
Každý tím dostane základné informácie o umiestnení, type klientely a čase prevádzky ich Food Trucku. S týmito informáciami sa od nich vyžaduje, aby zvážili každý aspekt svojho podnikania, vrátane značky, jedla, príloh, prezentácie a cien. Začína to plánovaním, tímy pripravujú stratégiu a rozdeľujú si zodpovednosti. Potom sa pustia do realizácie a vytvárajú skutočne vyzerajúci Food Truck. Neskôr je čas prezentovať ich výtvory majstrovi šéfkuchárovi! Medzi tým zasadá komisia a rozhoduje o tom ktorý z nich je ten najlepší.
Food Truck je spoločná aktivita, ktorá pomáha zamestnancom zlepšovať ich tímovú spoluprácu, efektívnosť komunikácie a riadenie času. Množstvo a rôznorodosť úloh, ktoré je potrebné splniť, povzbudzuje účastníkov k tomu aby si uvedomovali dôležitosť plánovania a organizácie. Aktivita pomáha jednotlivcom rozpoznať ich silné stránky a byť zodpovedný za úlohy, ktoré im boli zverené, s vedomím ich dôležitosti v tíme.